jumaat (16 oktober 2009)...hari yg mengelirukanku

arini ary yg xbest...hmmm xtaw la knp????agknye hormon kot huhuhu..kje da siap 2 yg boring sgt 2..org ni lak wt hal sket2 nk ngajuk...nk kta den do wt slh bnyk xdola plak..emmm kjp ok kjp x...xphm...si filzah tgh lyn amin...fayin lak dr td g glak sorg2 xphm tol..ape la yg melawakkn 2..wawa cian die kje die da siap sbnrnye tp tbe2 pc wt hal..cian die kne wt blik..xpe wawa smoge berjye..sbr yer..ktorg ttp mnyokong ko..huhuhu
emm diriku hanya insan biasa miliki naluri yg sama...hihihi

hati yang pilu...
Di saat aku terlihat kau
Berjalan perlahan-lahan dengan senyuman manis
Kau melambai ke arahku, membuatkan ku tersenyum
Namun, hatiku berbisik: Mengapa dia bukan milikku?
Kau yang aku fikirkan selalu
Kau yang sentiasa aku nantikan
Sedarkah kau tentang aku di sini?
Sedarkah kau akan perasaan ku ini?
Aku boleh padamkan kau dari hidupku
Tetapi hairan; engkau sering muncul dalam benaku
Aku tak bisa, aku tak sanggup
Jikalau aku teruskan, aku seperti bertepuk sebelah tangan.
Biarkan aku di sini, keliru dengan perasaanku.

2 comments: